KEVÄÄN OSTOKSIA JA ALELÖYTÖJÄ

Tähän aikaan vuodesta tekee mieli ostaa jotain kivaa uutta (vaikkei mitään tarvitsisikaan) ja samalla pistää vanhoja pois. Toki nyt tilasta johtuen pesänrakennusvietti on vielä voimakkaampi ja tekis mieli heittää ihan kaikki vanha pois, mutta kun alkaa tuumasta toimeen niin iskee se kuuluisa raskaudesta johtuva väsymys. Ehkä nää energiat tästä vielä nousee kun puoliväli häämöttää jo reilun kuukauden päässä :)

Vaikka mitään en ole vielä heittänyt pois olen tehnyt muutamia aika kivoja löytöjä sekä itselle, että vauvalle, joten let's check them out!



Olen jo viime kesästä asti miettinyt, että joku pieni ja tyylikäs reppu olisi kiva. Mikään ei kuitenkaan kolahtanut ja aina oli vikaa joko koossa, vetoketjuissa, taskujen vähyydessä yms. Migantin keinonahkaisen repun nähtyäni kuitenkin tiesin heti, että tämä se on! :D Taskujakin oli just riittävästi niin sisä- kuin ulkopuolella ja koko just semmonen pieni ja sievä, mutta kuitenkin klassinen cityreppu.

Toinen ostos itselle oli uudet tennarit. Tai siis onhan mulla ennestään jo kahdet, mutta...kun mun jalat on nyt niin mummoutuneet tän raskauden myötä, että niille kelpaa vaan tosi pehmeä ja joustava ja mielellään puolta numeroa isompi kenkä kuin mitä oon aikaisemmin käyttänyt. Onneksi näiden Adidasten väri on super herkku ja malli kiva, ettei jalkojen tilasta huolimatta tarvitse tuntea itseään vielä vanhukseksi.



Olen ihan oikeasti *käsi sydämellä* koittanut malttaa mieleni näiden ihanien ja söpöjen mini ihmisten vaatteiden suhteen. Olen antanut itselleni luvan ostaa vain ihan muutaman vaatteen vauvalle ja tietysti vähän eri kokoja, jottei yhtä kerry miljoonaa. Aijon kuitenkin päästää itseni irti vasta sen jälkeen kuin sukupuoli on kuukauden päästä tiedossa. Sen voin kertoa, että silloin tulee muuten lähtemään ihan lapasesta. Varsinkin Zalandossa on ihan mielettömän ihania vauvanvaatteita!

Vauvalle tilasin Lindexistä semi unisex mintun vihreän pupu paidan sekä ei ehkä niin unisexit mintun väriset haalarit...röyhelöillä :P Jääkarhupuku oli vaan liian söpö ja sain siitä kantiksena 30% alennusta, etten voinut jättää sitä ostamatta. Myös pari kivaa tuttia ja pitsinen kukkapanta tuli klikattua ostoskoriin. Pitsipantaa mietin pitkään, mutta oikeutin sen ostamisen sillä, että mulla on niin vahva fiilis tytöstä. Niin varma en kuitenkaan ole, että lähtisin jotain mekkoja ostamaan. Nurre sai mut rysän päältä kiinni ja tokaisi syyttävästi "Siis mitä sä nyt olet mennyt tilaamaan?". Avasin verkkokapan sivun näyttääkseni ja ensimmäinen kommentti oli "Voi ei kato miten söpöt jääkarhu sukat, kai sä tilasit noi!". Mun ilme oli näkemisen arvoinen voitte uskoa... :D

Name It Batman I'm a Super Hero sekä perus valkoinen body löytyivät hyvillä alennuksilla alerekistä jotka oli fiksusti pistetty koon mukaan. Näin oli helppo nähdä mitä kivaa oli tarjolla etsimässään koossa. Olin tosi ylpeä itsestäni, että lähdin kaupasta VAIN kahden bodyn kanssa jos ei oteta huomioon sitä, että mun piti mennä vain tsekkaamaan valikoima ei ostamaan :P



En edes uskalla lähteä kirpparille katsomaan vauvanvaatteita, koska tiedän että oon siellä kun lapsi karkkikaupassa :P Vaatteita tartteisin seuraavaksi itselle, mutta voitteko kuvitella, että olen nyt viikolla 15+0 ja painoa tullut jo 8kg!  Mua ahistaa jo nyt kun mikään "normaali" vaate ei sovi ja äitiysvaatteet on jopa H&M:llä ihan kuolettavan tylsiä. Valikoimakin siellä oli niin suppea, että kaikki raskaana olevat naiset kulkee varmaan kaduilla kuin identtiset kaksoset, kun valinnanvaraa ei yksinkertaisesti ole. Kävin jo kauhuissani tuijottamassa niitä suu auki "tässäkö on mun tulevan vaatekaapin sisältö?!". Saa nähdä mistä keksin kivoja vaatteita kesäksi :/

8 kommenttia :

  1. Ihania ostoksia :). Minäkin tarvitsisin tuommoisen pienen repun Olympuksen kameralleni :). Vitsit miten söpö toi Batman-body! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^_^ Suosittelen kyllä tota reppua, on niin kätevän kokoinen - mahtuu järkkäri ja vähän muutakin. Lennolle ajattelin kans ottaa mukaan kun tabletti mahtuu sisään just ja just.

      No eikö :D Teksti on aika kiva ja sopii hyvin tytölle ja pojalle. Tytölle vielä joku söpö rusettipanta tuon kanssa olis niin ihana :P

      Poista
  2. Ihania vaatteita. Mulla on meidän prinsessan kanssa ihan vähän lähtenyt lapasesta tää vaatetouhu 😂😂😂

    Kivoja äitiysvaatteita löytyy mamalicious merkiltä. Saa ainakin bestsellershop:sta. Ja osaa voi käyttää vaikkei ois edes raskaana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voin niin kuvitella - täälläkin on välillä käyty sellaset sisäiset taistelut, että oksat pois :D On tehnyt ihan kauheasti mieli ostaa, mutta järki sanoo, että maltti on valttia ja esim. bodyja ei tarvitse kahtakymmentä yhdessä koossa :D

      Merkin farkut on ainoastaan tutut, mutta pitääpä chekata muutkin vaatteet, kiitos vinkistä! :) Onhan nää äitiysvaatteet kyllä niin ihanan mukavia, ettei mieli tekis enää luopua näistä ollenkaan hehe.

      Poista
  3. Voi miten ihania ostoksia! <3 Mä niin rakastan noita pieniä vauvanvaatteita!!

    Ja älä välitä tuosta painonnoususta (niin helppoa kun se onkin...), mulla oli 23. viikolla noussut jo 13kg eli aika samassa nousutahdissa kun sulla. Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanopa muuta, en tiedä miten pysyn järjissäni seuraavat päälle 3vko kun kaikki super söpöt vauvanvaatteet huutaa mun nimeä ja järki sanoo, että odota nyt edes, että sukupuoli on tiedossa :D

      No siinä tapauksessa ollaan melko samassa tahdissa! Jotenkin helpottavaa kuulla, koska äitini oli minua odottaessaan saanut painoa tässä vaiheessa vain yhden kilon :P

      Poista
  4. Hahaha, siis odotan niin innolla että joskus pääsen ostamaan vauvavaatteita omalle lapselle ! Ihania vaatteita on liikaa. Siihen asti saan ostaa parhaan ystäväni tulevalle vauvalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Juuri kaverille totesin, että kunpa aikuisille tehtäisiin yhtä suurella luovuudella vaatteita kuin lapsille niin omakin vaatekaappi olisi täydempi! :D Paras ystävä on varmasti onnellinen saamistaan vauvanvaatteista - vauvoilla kun ei ole ikinä liikaa vaatteita :D

      Poista