WE LOVE THE 90'S 2016 @ SUVILAHTI (+ VLOG)

Kaikenlaista häpeninkiä ollut tässä viime viikkoina, mutta ajattelin tulla heittämään teitä pienellä kuvapainotteisella postauksella elokuun viimeiseltä viikonlopulta! Oltiin siis Maitsun kanssa vasta palauduttu Flow- festareista, kun päädyttiin tsekkaamaan myös We Love the 90's- festarien kuuma ysäritarjonta. Mun kuuden vuoden Flow- kokemuksen perusteella voisi luulla, että Flow:sta on muodostunut mun lemppari, mutta vaikka olen käynyt "vain" kolme kertaa We Love the 90's -festareilla, niin kyllä tää ysärimeininki uppoaa muhun vielä enemmän! :D Pari vuotta sitten tuli samaisella festarilla hypättyä myös benji :D

 "I'm your Tamagotchi. So happy that you love me,
and we should be together forever and forever." - Daze

Tämän vuoden festariesiintyjistä mun lempparit oli ehdottomasti Scooter, Captain Hollywood, Daze ja Rednex. Ensi vuonna meillä vois ehkä olla mahdollisuus saada Aqua, koska bändi alkaa taas tehdä keikkaa...Barbie girl, pls? :D






Olen koittanut miettiä miksi tykkään We Love the 90's festareista ylitse muiden, mutta se itseasiassa varmasti selviää videoltakin :) Lyhyesti kuitenkin voisin sanoa, että ihmiset on selkeesti tulleet festareille rentoina hyvällä tavalla "aivot narikkaan" -fiiliksellä, moni on pukeutunut teeman mukaan ja tanssii innoissaan bändien mukana. Ilmapiiri on aina ollut myös ihan superi ja ysäribiisit on just sellasia, jotka tempaavat kaikki mukanaansa! :)


HUOM! Klikkaa videosta HD-päälle! :)






Ei kommentteja :

Lähetä kommentti