MEETING KPOP IDOLS - HISTORY 히스토리

Historyn keikan jälkeen vipit pääsivät tapaamaan itse bändin jäseniä! Meet & Greet oli Glorian yläkerrassa ja jonotettiin portaikossa keikan jälkeen pieni ikuisuus. Tämä oli tietysti ihan ymmärrettävää, koska bändi sai ansaitusti huilahtaa hetken, vaihtaa vaatteet ja siistiytyä ennen fanien tapaamista. Ilmapiiri portaikossa oli kuitenkin melko jännittynyt tämän odottelun pitkittyessä :P

Meidät päästettiin kahdeksan hengen porukoissa tervehtimään ja ottamaan kuva bändin kanssa. Ohjeistus oli tervehdys ja yläfemmat mikä sai koko homman tuntumaan aika liukuhihna meiningiltä. Ohjeistuksesta huolimatta en tainnut antaa yläfemmoja kellekään vaan jostain syystä se meni niin, että pidettiin käsistä kiinni ja heiluteltiin niitä tervehdysten lomassa + Kyungil aiheutti mulle pienen sydänkohtauksen :P




Odotukset ei sinänsä olleet kauhean korkealla koska tiesin, ettei mitään kunnon keskustelua ollut mahdollista saada aikaiseksi kielimuurin ja annetun ajan puitteissa. Ainoa porukasta, joka puhui vähän englantia taisi olla Sihyoung ja mun korea oli (ja on edelleen) ikävä kyllä vielä ihan alkeissa. Mut loppupeleissä ei siinä paljon sanoja tarvittu...suusta olis päässyt kuitenkin jotain tällaista: "ashamaglagapgsn".

Ensimmäisenä rivissä seisoi Sihyoung, jota tervehdin koreaksi "annyeonghaseyo" ja en tiedä johtuiko tästä vai mistä, mutta Sihyoung vaan tuijotti silmiin mitään sanomatta ja heilutteli mun käsiä x) Jaeho kattoi Sihyoungia vierestä ja naurahti jolloin Sihyoung havahtui ja sanoi mulle suomeksi "kiitos". Jaeho oli jo valmiina kädet ojossa ja tervehti englanniksi "hi". Jaeho tuntui lavalla jääneen vähän etäiseksi, mutta vaikutti ihan kivalta tyypiltä ja sillä oli kyllä niin nätti hymy, et tälleen naisena olin vähän kateellinen :P Bändin liideri Kyungil tervehti mua seuraavaksi englanniksi sanomalla "hi", otti mun kädet omiinsa ja tuojotti silmiin pilke silmäkulmassa niin intensiivisesti että mä vaan hymyilin tyhmästi takaisin. Olin jotenkin vaan niin transsissa...en muista yhtään, että sanoinko edes hei sille takaisin xD Sit kun olin siirtymässä eteenpäin niin Kyungil ei päästänyt mun käsiä irti vaan sanoi äänettömästi "yeppeoyo", joka tarkoittaa koreaksi kaunista o.O Mun ilme oli varmaan näkemisen arvonen! Olin ihan shokissa tän jälkeen kun siirryin pitelemään Yijeongin käsiä jossain koomatilassa, haha. Yijeong vaikutti ehkä vähän ujolle (sillä oli kylmät kädet...tai sitten mä olin vaan niin kuumissani Kyungilin jäljiltä xD) ja vähän harmittaa, etten sanonut mitään muuta sille kuin "hi". Olis ollut kiva kehua sen tekemiä biisejä koska ne muutamat mitä se on bändille tehnyt on ollut tosi hyviä. Dokyunille sanoin "hello" ja hymyillen edelleen käsistä kiinni pitäen Dokyun vastasi "Gamsahamnida"eli kiitos koreaksi.







Kun tervehdykset oli tehty asetuttiin kuvaan ja mut ohjattiin kyykkyyn mihinkä muuhunkaan kun just Kyungilin eteen. Jouduttiin ottamaan useampi otos ja vähän venailemaankin siinä välissä. Tunsin kun joku leikki mun ponnarilla kuvien välissä, mutta en tiedä kuka - veikkaan Kyungilia, koska se oli mun takana. Arvasin, että selän takana tapahtui myös jotain kameran räpsiessä, mutta vasta kuvat nähtyäni sain tietää että mitä, haha! :D

Muiden tehdessä lähtöä jäin vielä antamaan Kyungilille mun pienen lahjan eli "I woke up like this" avaimenperän joka näkyy tässä postauksessa. Ostin se oikeastaan ihan vitsillä, koska mua huvitti se teksti + että siinä oli vielä peili toisella puolella. Kyungil on siis jossain haastattelussa sanonut, että seksikkäin hetki päivässä on se kun hän näkee suihkun jälkeen itsensä peilistä xD Mutta siis Kyungil kiitti ja tutki lahjaansa ilahtuneen näköisenä muiden bändin jäsenten kurkkiessa vierestä ja pisti sen lopulta taskuunsa.

Kävelin jo portaikkolle selkä bändiin päin kun kuulin takaatani englanniksi huudon "bye bye!". Käännyin ympäri ja kaikki bändin jäsenet vilkuttivat innokkaasti, haha. Vilkutin pojille, huikkasin ehkä hieman hämmentyneen näköisenä takaisin "bye!" ja koitin muistella miten kävellään, koska jalat ei selkeästi enään sitä itse tienneet. Pääsin kuitenkin lopulta portaat kunnialla alas.

Että vaikka aika liukuhihna meiningillä tuo meet&greet meni, niin bändi itse teki siitä kuitenkin melkoisen muiston xD Voin kyllä sanoa, että Vip- lippu oli hintansa väärti tämän bändin kohdalla, heheheh.


Kuvat: Arpeggios Entertainment

-

3 kommenttia :

  1. Ihana kuva! ja kuulostaa niin kivalta keikalta kokonaisuudessaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Keikan jälkeen oli semi räjähtänyt olemus, mutta siinä portaikossa oli tarpeeks aikaa vähän tuunata tukkaa ja naamaa :P Oli kyllä joka euron arvoinen koko keikka + M&G :) Toivottavasti tulisivat uudestaankin Suomeen :D

      Poista
  2. Ei vitsi, mulla tuli jo järkyttävä kuumotus ja tykytys siitä miten pelkästään kuvailit meet&greet tapaamisen Historyn kanssa, *köh* mitä Kyungiliin tulee *köh*. Mä olisin varmaan tippunu lattialle siinä vaiheessa. Se miten sä pystyit kävelemään siinä kohtaa ja jälkeen on mulle täysi mysteeri. Kyungilin pilke silmäkulmassa on jotain järkyttävän vetoavaa. On muuten hyvää vuosimallia.. ;D

    Oon niin kateellinen ja toki iloinen keikalle päässeiden puolesta. Toivottavasti pääsen ja saan liput seuraavalle keikalle - tulee varmasti ostettua VIP lippu. Jos ei muuten niin meen Koreaan bändiä kattomaan. Sun sanoja lainaten "Oon tyyliin ollut näin fanityttö ehkä joskus sillon kun Spice Girls oli in joten...nuorruin ainakin 20 vuotta", en voi muuta sanoa kun sama täällä! :D

    History on muuten erittäin hyvä motivaatio opiskella koreaa!

    VastaaPoista