DRESS FITTING

Mekkometsällä meidän kaasojen asuiksi valikoitui Little Mistress merkkiset violetinharmaat juhlavat maksimekot. Mekon yläosassa on ihania helmiä ja pieniä bling blingejä, mutta muuten mekko on kivan simppeli ja takana oleva resori antaa anteeksi myös hääruokailun :P Ihan täysin oikeita kokoja ei löytynyt, mutta päätettiin kuitenkin ostaa mekot.



Kävin sovittamassa viime viikolla mun mekkoa ja kaaso L oli tosi hyvin saanut yläosan fiksattua paremmin istuvaksi pelkästään olkaimia lyhentämällä.  Helma oli vielä kuitenkin liian pitkä jopa mun 10cm korkkareiden kanssa, joten sitä piti lyhentää. Lyhennettynäkin vähän jännittää kompastunko esim. tanssiessa helmaan :D

Etukäteen pitäisi vielä miettiä miten laitan hiukset... ja mun tietääkseni mun tukka ei todellakaan ole noin keltainen kuin näissä kuvissa! x) Mutta ei varmaan silti tee pahaa jos ostan jonkun taittovärin ennen juhlia :P Kengät mulla on sellaset hopeiset ja niihin sopivan laukun saan varmaan lainaan työkaverilta, mutta korut on kanssa vielä mietinnässä...ehkä joku hiuspanta? :)

Vitsi en malttaisi millään odottaa ensi viikkoa! Näin kuvan morsiamen tänään valmistuneesta puvusta (kaaso L:n käsialaa) ja se on ihan super kaunis!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti