UNIKAVERIT

Tällaisiin näkymiin olen tässä parin viikon aikana heräillyt eli välillä Chika "eksyy" ihan tyynylle asti jos ei ole saanut lähipäivinä tarpeeksi huomiota :P Silmiä pyöräytellen kyllä välillä mietin voisko tuo koira enää yhtään lähemmäksi päästä. Roxie tulee hyvänä kakkosena lähes joka aamuisena kainalokaverina. Heti silmät avattuani ei näin söpöille nassuille voi kuitenkaan olla hymyilemättä...hölmöt :D


Olen aina ollut melkoinen eläinmagneetti, eikä meidän chihut ole poikkeus :P Välillä neitoset "hakee" mua jopa nukkumaan jos olen yksin vielä hereillä ts. jompi kumpi tulee työhuoneeseen vinkumaan ja ottaa muutamia askeleita ovea kohti kunnes nousen ja koira lähtee makkaria kohti katsoen välillä taakseen tulenko perässä :P Sen jälkeen asetutaan yleensä vakkari mestoille, eli Roxie mun kainaloon ja Chika jalkojen väliin joko siis peiton alle tai päälle. Alkuun pelkäsin Chikan tukehtuvan sinne peiton alle, mutta ilmeisesti tuo "kaivautuminen" on chihuille ihan tyypillinen juttu. Chikan ollessa nyt vähän aika sitten kipeenä, se nukkui poikkeuksellisesti Roxien paikalla mun kainalossa ja Roxiella meni totaalisesti plasmat sekaisin tästä. Pikku hömppä meni makaamaan puolen metrin päähän pettyneenä, josta se mulkoili kulmien alta Chikaa ja huokaili syvään :P



Alkuperäinen meme täältä.

4 kommenttia :

  1. Sama homma se on Topin kanssa. Yöllä herään välillä siihen,kun naamaa kutittaa niin julmetusti ja joko se on kissan häntä tai viikset jotka kutkuttaa mun nenää... :D
    On ne ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne, vaikka aina suu ja nenä täynnä karvoja kun herää :D

      Poista